چه رنگ کرم پودر مناسب من است

  •  انتخاب کرم پودرهایی که بیش از 1 درجه (شید-سایه) با رنگ طبیعی پوستتان تفاوت داشته باشد به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. چرا که ظاهر مصنوعی و غیر طبیعی به آرایشتان می‌دهد.
  •  عدم تطبیق تنالیته کرم پودر و پوست، باعث نارنجی یا صورتی به نظر رسیدن چهره‌تان می‌شود.
  •  کرم پودر خوب باید مشکلات پوستتان را پوشش دهد و در کنار زیبایی، خاصیت درمانی هم داشته باشد.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ کرم پودر

حالا که با اصول حرفه‌ای و باید و نبایدهای خرید کرم پودر آشنا شدید، وقت آن است که فونداسیون اختصاصی خودتان را بیابید. برای این کار، می‌توانید از راهنمای زیر کمک بگیرید. مراحل ذکر شده با توجه به تجربیات میکاپ آرتیست‌های مطرح دنیا و اصول حرفه‌ای صنعت زیبایی به صورت گام به گام و ساده طرحی شده‌ است:

1. نگرانی‌های پوستی خود را شناسایی کنید

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، کرم پودری مناسب مصرف روزانه شماست که بتواند مکمل روتین درمانی و مراقبتی پوستتان باشد. با این اوصاف، بهتر است ابتدا به جنس و مشکلات پوستی‌تان توجه نمایید، سپس با توجه به اطلاعاتی که درباره ویژگی‌ها و نیازهای پوستتان جمع‌آوری کرده‌اید، فرمولاسیون کرم پودرتان را انتخاب کنید:

  •  پوسته پوسته شدن، التهاب، خشکی، قرمزی و بروز ظاهر کیکی حین آرایش. اگر شما هم با این نشانه‌ها روبرو هستید، احتمالا پوست خشک و حساسی دارید؛ معضلات جدی اما قابل حلی که با آبرسانی و تغذیه مناسب پوست به راحتی برطرف می‌شوند. بهترین توصیه برای این افراد، استفاده از کرم پودرهای مایع با خاصیت آبرسانی بالا و مرطوب کنندگی است.
  • چرب شدن و برق افتادن پوست صورت، بزرگترین مشکل پوست‌های چرب و مختلط است. ساده‌ترین راه برای حل این مشکل، استفاده از کرم پودرهای مات کننده با بیس پودری و فاقد چربی است.
  •  اگر هربار بعد از شستن آرایش با ظهور آکنه‌های جدید و ملتهب مواجه می‌شوید، پوستتان مستعد آکنه است. توجه به غیر کومدوژنیک بودن فرمولاسیون کرم پودر در خصوص این افراد اهمیت بسیار بالایی دارد. فوندانسیون‌های ضد جوش حاوی ترکیبات آنتی باکتریال هستند و به صورت فاقد چربی طراحی می‌شوند. در نتیجه، از پوستتان مراقبت می‌کنند و امکان ایجاد جوش را به حداقل می‌رسانند.
ertanodemo Website

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading...